Üye İlişkileri Politikası

ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

       Bozüyük Ticaret ve Sanayi Odası Üye Mülkiyeti olarak gördüğü üyelerine ait tüm bilgilerin korunması, istatistiki bilgilerin doğru olarak elde edilmesi ve bununla beraber mevzuatla kendisine verilmiş görevlerin yürütülmesi sırasında hizmetlerin sunumunda  üyelerine karşı çözüm odaklı, şeffaf ve hesap verebilirlik ilkeleri doğrultusunda üye ilişkilerini yürütmeyi ana ilke edinmiştir. 

        Bozüyük TSO ; 

 

1. Üyelerinin talep, öneri ve şikâyetlerinin kolayca Oda’ya iletebildiği, 

2. Yine iletilen görüş öneri ve şikayetlerin hızlı, etkin, adil ve gizlilikle yasalara uygun olarak değerlendirildiği, 

3. Şikayetlerin derhal çözülmesi ve tekrarının yaşanmaması için gerekli iyileştirmelerin yapıldığı .., 

4. Üye Memnuniyeti odaklı yaklaşımın benimsendiği, bu yönde sistem kurmayı, kurulan sistemini güncel takip etmeyi ve bu süreç için gerekli kaynağın sağlanmasını ve sürdürülebilirliğinin kontrolünü sağlamayı Üye İlişkileri Politikası olarak belirlemiştir.  

 

           İş bu Üye İlişkileri Politikamız Yönetim Kurulumuzun 10/10/2016 tarih ve 175  Sayılı Toplantısında alınan karar ile belirlenmiştir. 

 

Kalite Politikası

Bozüyük Ticaret ve Sanayi Odası Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Devam etmeniz halinde, kabul etmiş olursunuz.

Tamam
Whatsapp ile İletişime Geç